sábado, 28 de enero de 2012

12-1-2012 (Àngles)

Primer de tot, m’agradaria dir que és el primer cop d’aquesta part de l’assignatura que no m’he sentit frustrada i perduda, ja que és la primera vegada que entenc el què s’ha de fer i m’ha donat temps de tenir-ho pràcticament enllestit amb l’hora i mitja que tenim de classe. En realitat, m’ha fet il•lusió veure el resultat. Avui hem estat fet l’stop motion i, a més, n’hem estat veient alguns d’exemples. Alguns d’aquests són impressionants i ,amb creativitat , permeten realitzar animacions divertides i molt interessants.
M’he adonat que l’stop motion pot ser un material de classe, per exemple si estem treballant ciències, concretament la reproducció o el creixement de plantes, com a mestres podem crear una animació on hi apareguin totes les etapes del creixement de la planta o de la flor i d’aquesta manera l’explicació resultarà més visible i clara, alhora que entretinguda i interessant pels nens. El mateix podria ser per treballar les estacions de l’any o qualsevol altre tema que es pugui representar amb imatges. Així que pot ser un recurs útil i original per utilitzar a l’aula amb els infants.Aquí està el nostre treball, espero que us agradi:



No hay comentarios:

Publicar un comentario