viernes, 14 de octubre de 2011

11-10-11 (Joan Antón)

En aquesta classe cada grup ha exposat, davant de la resta de companys, la seva lectura per tal de donar a conèixer què ens deia cada una d’elles. Abans, però, hem visualitzat un vídeo on ens deixava molt clar que fer ús de les tecnologies no significa únicament introduir-les a l’aula, sense tenir en compte cap canvi metodològic, sinó que és necessari plantejar una alternativa, un canvi a l’escola que permeti als alumnes manipular les TIC i  passar, així, de ser simples lectors a ser creadors del coneixement.
Per altra banda, aquesta sessió m’ha servit per ser conscient que moltes vegades els mestres reprodueixen el tipus d’educació que han viscut ells en comptes d’adaptar aquesta forma i mètode d’ensenyament a la societat actual i a les necessitats que d’ella se’n desprenen. 
Per tant, puc dir que les TIC s’han d’entendre com a una ajuda per a l’escola, com a un recurs complementari que dóna peu a la creativitat i a la autonomia dels alumnes.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario