lunes, 3 de octubre de 2011

Dijous 29 (Àngels)

Durant aquesta classe hem tractat la imatges, els diferents plans que es poden fer d’un objecte o persona a partir de la fotografia i allò que aconseguim en cada un d’ells. En realitat, em resulta molt sorprenent veure com una única imatge pot transmetre tantes sensacions diferents segons la persona que la mira.
L’’actual era de la imatge ens ha acostumat a veure-ho tot, tenim la necessitat de veure les coses per poder apreciar-les, per comparar-les, opinar, etc. i tot això, fa que la vista s’hagi tornat el sentit més apreciat o sinó, qui no mira primer la fotografia d’un diari o d’una revista abans de llegir la notícia?. Aquesta curiositat s’ha d’aprofitar per traslladar-la a l’aula i és que precisament de curiositat no els hi en falta als nens, per això és important aprofitar aquesta “tafaneria” per treballar el món de les imatges –i les seves funcions- amb els infants, ja sigui per tractar un tema en concret sobre actualitat com per treballar les emocions, per exemple.
Per altra banda, al principi de la classe l’Àngels ens va donar el resultat de l’activitat que vam realitzar el primer dia i,, com ja ens havia avisat, ningú va encertar cap de les respostes, però és que ningú tampoc va buscar què era allò tan estrany que havíem hagut de dibuixar. Això em va fer pensar que a mesura que anem creixent la nostra curiositat o les ganes per descobrir coses noves es va perdent i, per tant, com a futures mestres, és important fomentar-la en els infants perquè no la perdin mai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario